2011. március 4., péntek

03.04 képek +100 fekvő-adag +Insanity +Bodyrock

Csináltam ma képeket, hogy tudjam, hogy nézek ki. Mindig az történik velem, hogy elképzelem magam valahogy, azt gondolom, ilyen, vagy olyan vagyok, aztán a valóság rácáfol és ez mindig fényképekről derül ki. Párszor már vertem így a fejem a falba, hogy mért nem vettem észre ezt, vagy azt a változást. Úgyhogy rászoktam, hogy időnként fényképeket csinálok. Tapasztalatok a mostani fényképezkedésből: Segéd lila halvány fogalmam sincs, hogy híztam, fogytam, vagy ugyanakkora vagyok. Nem tudom, pedig mindent megpróbáltam. Arra viszont rádöbbentem, hogy rám férne egy kis barnulás és hogy a vörös haj sokkal, de sokkal jobban állt nekem. Úgyhogy ma színezős testápolót kenegetek magamra és hamarosan más színt kap a hajam. De azt hiszem, megéri edzeni. Mintha a combom kisebb lenne, a hasam laposabb és főleg a vállam és a karom kevésbé duci, de nem tudom biztosra, majd meginterjúvolok másokat e tekintetben. Ma még nem volt edzés, de hamarosan sort kerítek rá.

Bemelegítésként túlestem a 100 fekvőtámaszból a napi adagomon: 9-8-6-5-max(7). Teljesen megdöbbentem, hogy tényleg képes voltam 9-et megcsinálni, erre nem számítottam, de boldoggá tett :)

Túlvagyok az Insanity: Cardio Power & Resistance -en. Elvileg a naptár szerint a recovery jött volna, de lelkes voltam ma, úgy éreztem, menni fog. Nem ment, mint kiderült. Kicsit keveset ettem és nem igazán hasznosat... pirulva vallom be, a napi kajám kimerült három isteni almán, egy nagycsomagos szotyin, némi hordós káposztán, feta sajton és egy kis doboz joghurton citrommal. Úgy tűnik, ez minden, csak nem elég egy keményebb edzésre. Szégyen és gyalázat. Pedig mára még volt egy betervezve, Zuzana és a 550 rap fat massacre. Régebben is csináltam, jó. Kiváncsi lettem volna, fejlődtem-e azóta.

550 Rep Fat Massacre
Basszus!!!! Nagyon jó érzés! Éhség, minden elmúlt, csak lihegek és izzadok és forró a karom! Megcsináltam és rengeteget javítottam!!! 30:59:53 lett az időm, ami a múltkori 39:42-höz képest brutálisan jó! Persze a walking push-up-om még mindig női, de ott üsse kutya! Egyszer majd kipróbálom pihenten, jóllakottan és úgy, hogy nem kell néznem folyton, hogy mi jön. Na most ennyi mára, rohanok pakolni, mert ha megjön a pár és azt látja, hogy pakolás helyett megint csak torna van, kitekeri a nyakamat. És még dolgozni is kell mennem éjszakára... jó kis program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése