2011. március 29., kedd

03.29 itthoni edzés és egy nagyon-nagyon lusta nap

Este 9 óra van, álmos vagyok és ma még nem mozogtam semmit. Ez persze így nem maradhat, megölne a szégyen. Pedig tényleg álmos vagyok ám. A nap első fele lakás körüli teendőkkel, növényápolással telt, majd csavarogtam, vásárolgattam egyet, meglátogattam jóanyámat, ahonnan is végre megkerült a telepítőcd, így mostanra körülbelül rendeződött a helyzet a gépem körül. Minden szép és jó, tök kellemes nap volt, de este 9 órakor nem állhatok neki egy teljes órát dübörögni az alattam lakó mennyezetén, mert tényleg megfojt. Így azon töprengek, most mitévő legyek. Mivel a fekvőtámaszom még mindig nagyon messze van a kívánt mennyiségtől, így újra kezdem az egész 100 fekvőtámasz programot, az első héttől csinálom, ezúttal a harmadik oszlopból. Ennyi a minimum mára, aztán meglátom, még mire futja.

10,10,8,6,max(9)-cel zártam. Remélem, megint fejlődöm majd egy kicsit, most éppen 14 és felet tudok megcsinálni belőle pihenten. Ha egyszer elérem a 25-öt, már attól farokcsóválósan boldog leszek. Most pedig azt hiszem, a kezdő szintű, otthoni, női edzéstervet fogom csinálni ismét a body.builder.hu-ról, mert ez legalább nem csap zajt. Megyek is bicepszezni. Előbb-utóbb húzódzkodni is szeretnék végre. Szuper lenne találni egy csövet, amin gyakorolhatok. Ja, és holnap ZUMBA!!!

Befejeztem a kis edzést, elfáradtam ahogy kell, elég rendesen megdolgoztam, bár még mindig voltak gyakorlatok, amihez nem találtam megfelelően nehéz súlyt.  Most viszont usgyi az ágy, mert reggel nappalos és már csak hat óra és kelhetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése