2011. március 25., péntek

03.25 Insanity

Az egy órás Brutal Insanity volt megint soron, de most valahogy sokkal kevésbé viselt meg, mint szokott. Vagy kezdem megszokni, vagy a két napos intenzív zabálástól nagyszerű kondiba kerültem. Sokkal jobban ment, mint eddig valaha is. Pedig előtte már próbaképpen megcsináltam egy 4/5 kezdő női itthoni súlyzós edzést is. Túl nagy súlyok persze nincsenek itthon, de volt sétálós kitörés, guggolás, álló féllábas vádli, kis bicepsz, tricepsz, váll és fekvőtámasz is ( 14 megy egyszerre, jupppiiiii!!!!!). A hasizmot kihagytam valamilyen indíttatásból, szerintem túl könnyűnek tünt. Lassacskán ideje lenne már egy igazi, jó nehéz  hasizomnak is, rég csináltam kifejezetten a hasamra valamit, a végén még eltunyul. Na mára ennyi, megyek boldogítani a kedvesemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése