2011. március 31., csütörtök

03.31 Végre Insanity

Tudom, hogy már mondtam, de utálok kihagyni napot. Most is attól féltem, hogy többé nem kezdem el. Az Insanity annyira rémes és annyira rettegek tőle, hogy csak akkor bírom csinálni, ha nincs pihenőnap. Ha megtorpanok, többé nem kezdem el. Pedig szeretem, de borzalmasan fárasztó, ennyire semmi más nem készít ki. Mindamellett szeretnék végre szabályos, edzőtermi edzéseket is felvenni a repertoáromba, keveslem a fejlődést.
Végiglustálkodtam az egész napot, kettő után megjöttem munkából és nem bírtam rászánni magamat, hogy megmozduljak, lusta voltam és nagyon falánk, befaltam három adag popcornt(natur, házi) és három adag müzlit. Szerintem túl keveset ettem az utóbbi két napban, ilyenkor képtelen vagyok ellenállni... főleg, hogy még mindig azok a napok. Végül este nyolckor kezdtem neki az egy órás Insanitynek és becsülettel ledolgoztam. Még mindig jócskán nem tudom végigcsinálni, de megint sokat fejlődtem. Ja és vésznapokra beszereztem az Insanity: Fast and Furious gyorsedzést. Ez csak húszperces brutál mini-Insanity, pont jó lesz sulinapokra, egyebekre.
Reggel nem megyek dolgozni, ez jó, viszont megyek suliba, ami szintén jó, csak a heringparti a buszon, ami nem, meg a korai kelés megint...na most lassacskán beesek a kis ágyacskámba és próbálom kipihenni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése