2011. március 11., péntek

03.11 lusta nap, séta + 100 fekvőtámaszos adag+Bodyrock-mégse lusta nap

A mai napom nagy része a suliban, vagy utazással telt. Mire hazaértem, este fél kilenc lett, valamit kajáltam és azóta a gép előtt ülve relaxálok, győzködöm magam, hogy mozduljak meg, de nem megy. Lusta is vagyok, persze, de szerintem ez most lehet, hogy érthető. Szerencsére kb 5 km tempós séta kicsit szépít a mérlegen, na meg az előbb elszántam magam és megcsináltam a 100 fekvőtámasz második hetének első napi adagját. És egyáltalán nem esett jól. Sőt, mi több. Azért megcsináltam: 9,8,6,4,max(8). Álmodoztam még egy rövid Zuzanáról, de valahogy ez egyre kevésbé tűnik meggyőzőnek. Eléggé szét vagyok peregve, szeretnék már ágyba kerülni.

Persze, hogy nem jött össze, szerintem van egy AntiBrutusom... :D elkezdtem egy Zuzanát... ment is szépen rendben minden, amíg újra nem indult a hülye gép, persze pont aznap, mikor egy jegyzettömbbe írom az eredményeimet a gépen... :S Hiába tünt el eredmény, mitt (timer-program), én azért befejeztem a tornát: a maradék sorozatnál mindenből annyit csináltam, amennyire emlékeztem, hogy volt a mért sorozatoknál. Így persze pontos eredményeket nem tudok, de ez a legkevesebb, legalább elfáradtam.
Set Fire Workout
Egyébként kifejezetten kellemes workout. A mountain jump lounges-ból 5-6 jutott minden körre, többnyire inkább 6. A slideing push-up elég furán sikerült, mert előbb 4, aztán 9, a végén 8-at csináltam. A felüléses cuccból olyan 10-12 jött össze, a reverse push up-os dologból szintén. Ahogy elnézem, Zuzana is kábé hasonló eredményekkel zárt, úgyhogy minden rendben. Csak most már nagyon késő van, úgyhogy mivel a mai edzéssel végeztem, tiplizek is azonnal az ágyba.
Még egy mondat: Az utóbbi pár napban-hétben már nem az a gond, hogy ne egyek olyan sokat, hanem az ellenkezője, esténként még próbálok némi kaját magamba tömni, mert nem szeretnék legyengülni, izmot veszteni. Szinte müzlin, fehérjeturmixon, almán és napraforgón élek, mert ezek esnek jól. A szotyit szeretném kiiktatni az étrendemből, csak nem tudom, mivel helyettesítsem, mert így is jobban fogyok a kelleténél. Tudom, hogy ez nem egy tipikus probléma túlsúlyosoknál, de így igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése