2012. november 1., csütörtök

11.01 séta az esőben+ kajás kilengés + váll-tricepsz

Esős november 1-re ébredtünk. Erről nagyon sokáig tudomásom sem volt, így abban a boldog tudatban ringatóztam, hogy sétálunk egy szép nagyot a hidegben, de majd csak túléljük valahogy. Aztán kiderült ez az esős turpisság és elvette teljesen a kedvemet.

Először a közeli temetőbe mentünk, cirka 1.5-2 km oda-vissza, szitáló eső, a frizura tart, vagymi...khmmm.
Aztán egy gyors ebédszünet után jött a nagyobb falat, busszal oda, gyalog vissza, szerintem 4.5-5 km, összesen 6-7 km. Bár a tempó hagyott maga után némi kivánni valót, de napi aerob mozgásként tökéletes amellett, hogy szükséges is. Viszont enni sokat ettem. Anyunál, minden körben, ahogy szétázva, csatakosan beestünk melegedni hozzájuk. Jó reggelt keksz-hegyek és egy tányér káposztás tészta az első két körben. Hamarosan brokkolikrém-leves, egy kis csirke, töltelék és saláta követte. Tejeskávé. Ettől a ténytől mélységes megbánást tanusítva felhúztam a csuromra ázott kis csizmáimat és hamarosan indultam terem iránt. Egész jó társaságban egészen jó kis edzés jött össze. Úgy tűnik, a terv beváltja amit ígért, az erőszintem növekszik szépen. Hazaértem, mosogattam kicsit és lehet, hogy mindjárt keresek valami kezdő jógás-strechinges izét... de ha nem, hát mát az sem baj. A futós ígéretemet viszont nem váltottam be, nem lett ma öt kilométer. Áztam-fáztam már ma bőven, elég volt. Itthon salátáztam egy jót, szerintem ebből még repetázok. A dijoni mustár felhasználásával bőőőőődületesen finom dresszing készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése