2012. november 22., csütörtök

11.22 gyilkos 550 rep fat itthon Zuzanával

Ismét nem sikerült elszakadnom itthonról és már nem is erőltettem túl a dolgot, valami még mindig nagyon nem stimmel velem. Intervalok lármásak, silent killert nem lehet hetente ismételni, gyengécske dvd-tornákhoz nem volt kedvem (erőshöz sem, nem akartam utánozóst edzeni), így előszedtem az imádott, régi 550 rep fat massacret.
Hiányzott már Zuzana és a gyakorlatai, hetente párszor elő fogom venni őket ezután. Szenvedtem, de végigcsináltam. Érdekes, hogy a gyakorlatok elején most erősebb és gyorsabb vagyok, mint voltam, de ha egyszer elfáradtam, már csak pár ismétléseket tudok rápakolni és nagyon-nagyon fáradtnak érzem magam. Így végülis jócskán rontottam, de nem többet annál, mint amire számítottam, szerintem gyorsan be lehet hozni, de másfél ennyire lusta hét után logikus is a gyengülés, nem igaz? 23:09:47 alatt teljesítettem az edzést és végre nyugodt lelkiismerettel bújok az ágyba, mert ez tényleg brutális volt. Ja, kb 2:50-et rontottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése