2012. november 28., szerda

11.28

 Ez a nap még alakulóban van. Éjszaka dolgoztam, délelőtt aludtam, háromra elrohantam angol-szintfelmérőt írni, szerencsére jól ment, aztán haza, kajálás, hasmenés, lustaság. Aztán megláttam Angelocska fejenállásban lábleengedős videóját és ki kellett próbálnom persze. Szerencsére ment, úgyhogy nem dőltem a kardomba, de jól elszórakoztam egy darabig ezzel és hogy a kézenállásost próbálgattam. Sajna úgy elment az idő, hogy az edzőtermet passzoltam mára, amúgy sem jó minden nap oda menni megint. Vannak mára terveim még, majd meglátom, mi lesz a vége. Bodyrock, vagy jóga, vagy hasizom-blokk, esetleg némi sétálós kitörés és nyújtás... nem tudom, de hamarosan eldől, mert ma is megyek éjszakára dolgozni.


Hozzátettem a fejenállós játékhoz 111 lépésnyi sétálós kitörést és máris szebb az egyenleg. Majd aztán lesz még, ami lesz.

1 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy, van ott elemi erő :) Nekem eleinte mindig csak 5-6 ment max. Aztán láttam egy videóban, hogy ha meglesz 30, akkor utána már beleerősödök annyira, hogy jobban menjen a kézenállásba felnyomás is... úgyhogy most cél a 30 :) ezért os próbálom meg bedönteni is a csípőmet, ebben csak az nehéz, hogy mikor leengeded a lábad, még eresszél rajta egyet, az ad egy extra erősítő hatást. Hát, elhanyagoltam a falnál kézenállásba felnyomásokat, nem is állok fényesen... :(

    VálaszTörlés