2012. november 2., péntek

11.02 mell-bicepsz-lábnap és nyújtós jóga

A címmel megint csak lelőttem a poént.  A részletek: Megint a terembe mentem, a héten immáron ötödször. Nem akartam, de az utolsó percben rájöttem, hogy egész nap itthon kuksoltam egyedül, totál depi lettem a nyálas-flitteres és a tényleg megérintős filmektől és ennek nincs értelme, ez nem vakáció, hanem felesleges marhaság, így megindultam.
Jól tettem, bár az edzés nagyon vacakul esett, de nem csak nekem, hanem a többi jelen lévőnek is, valami frontos istencsodája lehet. A mell-bicepszem rosszul viselte a cígatást, de a combhajlítómat sikerült kellemesen, de intenzíven kinyírni. Hazajöttem és egy 30 perces kezdő, nyújtós jógát csináltam. Nem nyújtott  extra élményt, de nem is volt rossz. Hát ennyi. A kajával egész jól gazdálkodtam ma, sok túró, sok joghurt, zöldség, kisebb bűnök, rekord szabadnapon.

1 megjegyzés:

  1. Nézd a jógánál a stílust is. Én a Hathát kerülöm, mert megalszik a tej a szájukban :) inkább ashtanga vagy power yoga... növérem meg fordítva, Hatha, Hatha...

    VálaszTörlés