2012. november 28., szerda

11.26 végrevégre edzőterem-nap

Lementem ésésésés húzódzkodós gyakoroltam ésésésésés harcoltam a csigáért, mint egy anyatigris és nyeeertem és aztán a padért is harcoltam és mindenki arra várt, hogy én végre befejezzem a hülye szuperszettjeimet, vagy arra, hogy tologathasson a húzódzkodórúdra felfelé és én ezt szörnyen élveztem és már nem is emlékeztem, hogy mennyire hiányzott ez nekem most két hétig. Minden lánynak járna néha alkalom arra, hogy egy komplett konditeremnyi férfiembert ugráltathasson ... :P

Na szóval lementem, hátaztam, hasaztam kicsit és még a bicepszem acélozására is jutott némi kis figyelmem. Nagyon élveztem a dolgot. A két hét kihagyás óriási, nagyon megéreztem, sokkal kevesebbet bírtam most és brutális izomlázam lett tőle. De jóóóó volt!
hát: húzódzkodás-gyakorlat 4*8, fűrészelés 4*8 oldalanként folyamatosan, mellhez húzás szűken csigán szuperszettben hiperhajlítással 4*15, evezés csigán.
has-derék: botos forgás 4*1 perc, 4*25-25 oldalhasprés váltogatva, néhány lábemelés padon, tolódzkodón.
bicepsz: 4*8 rúddal, 4*8 kézisúllyal váltva, forgatva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése