2012. november 6., kedd

11.06 fecsegős hátnap

Látnotok kellett volna. Azt mondtam, várom, hogy a csiga szabad legyen a lehúzásokhoz, erre az egyik nem edzős lányzó kifogásolni kezdte, hogy ma mért nem húzódzkodok? Meghallotta a barátja, ő is jött lamentálni, hogy ők ráérnek, segítenek, gyerünk. A barát bátyja (aki múlt héten segített) már ott is termett, hogy ráérnek bizony, hajrá-hajrá.
Nekiláttam először lábtartás mellett, egy segített, három körbeállt és jött még egy, hogy nyomjam ki a mellkast, úgy, igen, mert görbe a hátam és úgy nem lehet. Totális népünnepély kerekedett, halálra röhögtem magam, de nagyon élveztem a közfigyelmet, persze. 1 sorozat lábtartással, 3 csak háttolással és még egy záró lábtartással. Aztán a komplett előírt hátedzés és a has. Jó volt, élveztem, néha közben fecserésztem kicsit, előtte is 20 percet a lányzóval, mikor végeztem addigra pont elment mindenki más, de új versenyző érkezett, aki kérte, hogy maradjak segíteni a vállból nyomásnál, közben megtérítettem a lépcsőfutó-versenyre. Egyszóval igazi közösségi élményben volt részem, imádtam ezt a napot. Olyan kedvetlenül mentem le és olyan feltöltődve értem haza. Sok ilyet még ide nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése