2012. november 28., szerda

11.27 megint edzőtermes

Most nem esett olyan borzasztóan nagyon jól, mint az előző nap, de azért hősiesen lementem. Mit is csináltam??? ööööö.... jaaa, igen. Vállaztam és tricepszeztem. A mellre sajnos már nem maradt időm, ingerenciám, úgyhogy még egyszer biztosan lemegyek a héten.
Összekötöm némi lábbal, úgy gondolom.
Vállra a szokásos gyakorlatok mentek, mellről nyomás, oldalemelés, előreemelés, döntött törzsű oldalemelés. Ezután úgy gondoltam, hogy tricepszre próbálok olyasmit csinálni, amit ritkábban szoktam, így homlokra engedés, lórúgás és pad mellett börtön tricepsz lett a menű. Finoman mindenem megizomlázasodott, úgyhogy nem potyára dolgoztam, örülök neki. Szerencsére a brutális álmosság csak azután tört rám. Ja, merthogy még éjszakás is vagyok a héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése