2012. november 23., péntek

11.23 pihi-nap HELYETT éjszakai kínzás az engri tréner által

Tudom, nagyon sokat pihenek mai napság, de a héten még nem hagytam ki napot, na nem mintha agyonra strapáltam volna magam, de mégis. Reggel 4:40-kor keltem, mentem hatra dolgozni, kettőkor végeztem, hazajöttem kajálni és indulni akartam edzeni, de meglepetés-szerűen elaludtam. A pár ébresztett telefonon, még szerencse, mert hatra színházba mentem, ahonnan este tízre értem haza. Hullafáradt és lestrapált vagyok. Sokat várok ettől a hétvégétől, sport, önbizalom, pihenés és mindenféle téren, így első lépésben most kialszom magamat. Minden más csak utána. :)


Ezt leírtam, kifacéztam magam és szétnéztem a neten torna után, mert csak nem hagyott békén a lelkiismeretem. Lustának éreztem magam, ugyanakkor vágytam az edzésre. Keresgélés közben akadtam rá erre a gyöngyszemre a http://www.angrytrainerfitness.com oldalon. És egyből bele is szerelmesedtem, de egészen komolyan. Olyasmi, mint amihez szoktam, de kicsit mégis más és vannak benne új gyakorlatok:
Elvileg mind a nyolc gyakorlatból 10 ismétlés ajánlott és két kör, de én nagy bátran úgy véltem, hogy tekinthetem magam haladónak, így húszasával vettem az akadályokat, de a két kör megállított, fel sem merült a harmadik gondolata.

1. Pushup sit outs: 10-10 oldalanként
2. Bird Dogs: 20-20 oldalanként
3. Shoulder Taps: 20-20 oldalanként, felváltva
4. Mountain Climbers: 20 oldalanként felváltva
5. Gladiators: 20-20 oldalanként
6. X Position Abs: 20-20 oldalanként, felváltva
7. Bottom Burpees: 20. Ez a gyakorlat számomra kész halál. Ettől szenvedtem a legjobban és az elsőtől.
8. Toe Taps: 20-20 oldalanként, felváltva

Aztán persze az egész még egyszer. Megszenvedtem vele, így ma is nyugodtan megyek az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése