2012. november 11., vasárnap

11.11 XII. Barátság Maraton

Ma tízenkettedszerre is megrendezték a miskolci Barátság Maratont. Részt vettem, habár csak félmaratonit futottam, de több is volt, mint elég. Nagyon rosszul ment a futás. Állítólag a hideg tett be mindenkinek, de biztos vagyok benne, hogy nálam az edzetlenség is közrejátszott.
Mindenesetre mivel nem csak én voltam nem jó állapotban, így 1:48 körüli eredménnyel harmadikként fejeztem be a versenyt. Kaptam egy bazi kupát  (Csak hogy mindenki tudja: a kupa használati tárgy. Bőszen hirdetem, hogy ezzel fogom okosra verni a embert, ha megbillen az agya neki.) és egy szép érmet. Meg egy enyhe hasmenést. És jókat beszélgettem, egyre több a futóismerős is, akikkel lehet beszélgetni, integetni, hajrá-hajrázni. Összességében jó volt ez a mai nap, a versenyen két kudarc ért: az időeredményem és hogy a második helyezett lányzó lehagyott, úgy tűnik, ez a negyedik verseny az évben, ahol pont egy helyezés van köztünk. De nagyon megérdemelte a helyet, sokat edzett, jól futott még sérülten is. Ja és volt sikerélményem is: A negyedik helyezett annyira a sarkamban volt, hogy egy kis szakaszon le is hagyott, mégis sikerült megvédenem a helyemet. Erre azért büszke vagyok. Majd lesznek képek is elvileg, de még nem. Hát most ennyi történt.

2 megjegyzés:

  1. Veroca, hát gratulaaaa, nagyon ügyes csajszi vagy!!
    Ezen behaltam: Bőszen hirdetem, hogy ezzel fogom okosra verni a embert, ha megbillen az agya neki.
    :)))))

    VálaszTörlés