2012. november 9., péntek

11.08 mell-bicepsz-láb a teremben

Tudom, kicsit fura, hogy lélegzetvétel nélkül, folyamatosan a terembe megyek minden nap, mintha más opció nem is létezne. Mentségemre szóljon az éjszakás műszak. felkelek, eszek és a lábam visz is ahova szeretne: az edzőterembe.
Utolsó pillanatban estem be és próbáltam kicsit sietősre fogni, nos, eredménytelenül. Eléggé belefáradtam a mindennapos teremjárásba, így nehezen ment. Azért végigküzdöttem magam a gyakorlatsoron, egyedül a teremben és zárás után 20 perccel távoztam (azaz én zártam, vagymi), de egyébként kezdem úgy érezni, hogy ez a feladatsor kezd kicsit hatástalanodni, már túl sokszor mentem rajta végig. Jövő hétre tényleg igyekszem valami újdonságot kitalálni, vagy inkább megújítani ezt a tervet úgy, hogy ami túl jól megy, azt nehezítem, cifrázom, ami még gyengén muzsikál, arra ráfekszem. A hétvégén már jógázni, futni, versenyezni szándékszom, nincs több terem a hétre. Elviekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése