2012. november 20., kedd

11.20 jógahegyek

Mára megint futást terveztem be estére, aztán délután bealudtam és eléggé borult a menetrend egyébként is, így valahogy feladtam a dolgot. Szerintem nagyon is jól tettem, mert most elsősorban nem is a térdem fáj (de még az is, bár csak a jobb), hanem a lábam hátsó részén, a térdhajlat belső oldalán valami ínszalag. Unom már, hogy mindig van valami!

 Mindenesetre kifogásnak soha ragyogóbbat, így jógázni kezdtem. Először abból is rövidet kerestem, mert elszaladt az idő, egy 20 perc alatti pilateses törzsre való videót fogtam ki, egyáltalán nem tetszett, csak azért linkelem, hogy fejben tartsam, hogy ezt többet ne. Utána rám tört, hogy gyengédségre és nyújtásra vágyom, így jött ez a kicsit több, mint fél órás hajlító, nyújtó jóga. Ez már tetszett, picikét még kiegészítgettem itt-ott és mára kész is vagyok. Azért erre a hétre már nem hagyok akkora lazaságot, mint az előzőre, holnapra edzőterem a terv. És még mindig őrlöm az agyam a téli sportműsoron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése