2012. november 21., szerda

11.21 házi torna dvd-re

Az átlagosnál is elcseszettebb napom sikeredett. Nem elég a nappalos, a fáradtság, a pár ma ment vissza, a családom néha egy sorcsapása, elkeserítő dolgok történtek, közbejövések, szóval minden, ami összejöhet, az ma össze is jött, így a terembe megint nem jutottam le és futni megint nem volt erőm nekiindulni. Szerencsére, mert a térdem elülső és hátulsó fele még messze nem tökéletes.
Addig-addig húztam az időt, hogy minden ugrálós programból kicsúsztam, aztán ami maradt, az jött. De nem a Rubinréka, mer az azért nem, ilyen egy elcseszett napon. Már bocsánat a fogalmazásért, de tényleg. Jillian Michaels: Ripped in 30 - Week 3 lett az áldozatom. Rosszul esett, még erre is fáradt voltam és nehéz lábujjhegyen csinálni némely gyakorlatot, de azért megoldottam. És jó, hogy így történt, teljesen jó érzés így utólag. Még jobb lenne, ha tudnám, hogy a szintemnek megfelelő edzésekkel mulatom a drága időmet, de azért ez is megjárja. Ma beszélgettem egy futós fiúismerőssel, aki próbál kis pihenős időt tartani most kilométer-gyűjtögetés előtt, de ő is nyugtalan és depi, nem bírja mozgás nélkül. Hiába na, az endorfinfüggők! Szeretnék már visszakerülni a régi kerékvágásba, hiányzik a mozgás, a boldogság és őszintén megvallva a pár hónappal ezelőtti alakom. Úgy felfúvódtam, mint egy lufi, kb mint a Michelin-baba. Bosszantani bosszant, de azért nem aggódom, pár napja szépen bírom a diétát, nemsoká visszasportolódom és kiszabadítom hájbörtönéből a királylányt. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése