2012. november 29., csütörtök

11.29 mellnap és még mindig tótágast állok

Jól elszórakozom ezzel a fejen állós egyenes lábas trükkel még mindig, gyakorlaom, figurázok, jógába viszem a dolgot, úgy eljátszom vele, mint a gyerekek. Ma azonban nem elégedtem meg ennyivel, sportosan lerobbantam az edzőbe és lenyomtam a fekvenyomós-tárogatós-pulloveres melleshármast, majd még kis lábemelgetésse bolondítottam meg a dolgot, csak mert keveselltem. Ennyi jutott mára, de Ennyi jutott mára, úgyhogy jó. Most alszok, mert megint éjszaka dolgozok és nem igazán bízok benne, hogy ébren sikerül maradnom. Tegnap beleszunnyadtam hajnali három tájt a nagy munkába.

2 megjegyzés:

  1. Egyszer írhatnál arról, mi is a munkád pontosan :) annyit tudunk, hogy valami őrült gyár, autógyár talán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuuuuutálatos dolog ez az én munkám, ha nem muszáj, nem emlegetem...de nagyon törtetek, hogy kijussak belőle :)

      Törlés