2012. november 13., kedd

11.13 laza jógás nap

Őszintén megvallva nem tudom, mi van velem. Majd elalszom és egyszerűen nincsen kedvem mozogni. Ilyen még nem is volt. Végiggondoltam, hogy terembe mennék, vagy inkább futnék egy kicsit és arra jutottam, hogy egyikre sem érzek minimális ingerenciát sem. Így hát nem is erőltettem túl magam, főleg, mivel jócskán volt a délelőtt tennivaló, a pár már megint ment vissza, ilyenkor minden extra zavaros. Végül kiegyeztem magammal abban, hogy este, munka után jógázok egyet.
Mit mondjak, erre sem volt túl sok kedvem, de van, ami már tényleg nem kívánságműsor kérdése. Így megtettem. Újra végigcsináltam a hátrahajlós jógát .
Végülis jól esett, azaz közben nem, de a végére szépen belerázódtam. Aztán meg majd csak lesz valahogy. Az őszi fáradtságot gyorsba legyűröm és visszatérek a dolgos hétköznapokba. Már szedek mindenféle vitamint és porcerősítőt és próbálom kialudni magam na és persze okosan enni, ennek elégnek kell lennie. Most pedig irány az ágyacskám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése