2012. november 15., csütörtök

11.15 megint jóganap

Ma áttörésként már meglehetősen hívogatott az edzőterem, de nem engedtem neki. Ezt a hetet már átpihenem. Tegnapról jó kis combizomlázam lett és a fenekem is meglehetőst sajog, ami jó jel, legalább egy hatékony edzésem volt. Viszont tegnap is meglehetősen fájt a derekam és ma is elég érzékeny. Így úgy gondoltam, hogy akkor legyen jóga, méghozzá hajlós. Na, olyat megint csak a hátrahajlóst találtam, időben is megfelelt, nekiláttam. Aztán meg úgy tűnik, hogy attól fáj a derekam, de még nem biztos. Na most megyek a dolgomra.

4 megjegyzés:

  1. Ettől fáj a derekad... magamon tapasztalva a dolgot ebben biztos vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel hallom... és szerinted ez idővel múlik? Mert amúgy kedvelem ezt a jógát. Mindenesetre egyenlőre hanyagolom, mert tényleg fáj. Kellene nekem előrehajlós, szerintem az segítene.

      Törlés
  2. Igen, mindkettő kell, és még csavarás és csípő nyitás, erősítés, egyensúlyozás stb :) idővel biztosan kevésbé jelentkezik az izomláz, ahogy megerősödik a derekad. Szerintem nem kell teljesen hanyagolnod, hanem ne erőltesd túl magad, vagy végezz magad 1-2 gyakorlatot, nyújtásként, edzés végén pár percben - rengeteget segít, csak épp a hatása hosszú távon jelentkezik. Ha teljesen elhanyagolod, egyszer úgyis ugyaninnen indulhatsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A baj csak, hogy ez nem izomláz, hanem kellemetlen fájdalom. Az izomlázzal nem lenne gondom.

      Törlés