2012. november 3., szombat

11.03 jóga jóga hátán

Ma nem akartam termezni, elég volt már a hétre belőle. Futni akartam, de nem sikerült. Először nem esett jól, aztán már jól esett volna, csak nem tudtam mit hallgatni közben, mire meglett az is, kezdett sötétedni és leesett, hogy szombat van. Ilyenkor a dúvadaké a város, nem az enyém. Nem mintha félnék, még sosem bántott senki, csak unom a beszólogatásokat. Így úgy gondoltam, jógázom egy jót.

Főleg, mivel az utóbbi napok tapasztalatai szerint Pinokkió hozzám képest rongybaba. Ha hátul keresztezem a kezem fáj, ha elől érintem össze a könyököm, fáj. Derékban hátrafelé úgy-ahogy hajlok, de előre egy tragédia. Neki is álltam most nagy lelkesen a direkt a más sportágakat űzők számára készített, speckó, majd egy órás jóga órának. Hát majdnem elaludtam két bokakörzés és könyökemelés között, így örökre feladtam az ilyen ábrándokat, egyáltalán nem való ez nekem. Hagytam a kezdő szintet a francba (habár amit első nap Angelocska ajánlott, még elő fogom venni, az jó) és léptem a középhaladó hátrahajlósra. Na, ehhez én még katicabogár vagyok, annak is csak három pettyes, de becsülettel küzdöttem vele és itt-ott még élveztem is a dolgot. Ez már közelebb áll hozzám. A napi teljesítményem így kb. másfél óra jóga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése