2012. október 31., szerda

10.31 melós lábedzés és halloween-party :)

Reggeli-előzetes: 1 alma. Aztán még 1 alma.
Reggeli: műzli, vitaminok, tejeskávé, azaz a szokásos.



Melóban: tejeskávé, 1 alma, 1 cottage cheese, 1.5 pufirizs

Ebéd: Nagy adag kukoricás, fetás, mellsonkás sali, 2 alma (ezzel elfogyott. 5, azaz ÖT nap alatt!!!!! Szívem! ÖT!!!!!)

Szomorúan be kell valljam, hogy mindjárt csalok (ha már úgyis ma van a csokit, vagy csalok!). Tökfaragó partira készülök edzés után (1 darab gyerek és egy, azaz 1 db tök. Az is valami!). Forralt borral. És szeretnék vinni pár szem nápolyit, hogy valamivel hozzájáruljak a dologhoz. :) De most gyorsan edzés.

Edzettem, anyunál begulyásoztam és mentem buli iránt.

Volt némi nasi. Picike. Pár szem nápolyi, mogyorós isten csodája és tökmag. De csak pirinyó. És még forralt bor. Sok. És vihogás, rengeteg. Eddig is fájt a torkom, de most aztán teljesen vége van. Annyit nevettem, mint már nagyon régen nem. Hatalmas csajbulit csaptunk, nagyon élveztem. A tök nagyon állat lett.

Ja és edzettem némi lábat, kábé úgy, mint az előző két héten. Egy icipicit azért erősítettem rajta ismét, de tényleg csak hajszálnyit. :)

2 megjegyzés:

  1. Tegnap csináltam egy nagyon jó étvágy elvevő, tömör edzés utáni koktélt. Ez két személynek való hatalmas adag: Fél (érett) mangó, 1 alma, másfél deci tej, kb. 1-másfél dl víz -- turmix, fahéj, fél evőkanál méz. Megittam edzés után, nem is ittam fehérjét és képzeld, egyszer csak azon kaptam magam már 1 órával később, hogy bakker! Mi történt? Kivételesen nem vagyok éhes! Na jó, eszek... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifejezetten jól hangzik. :) Nekem hasonló hatást a reggeli szokott elérni. Nappalosban 5 körül reggelizek és 7:40-kor még tele a pocak, nem akaródzik melóban a kaja. :)

      Törlés