2012. október 8., hétfő

10.08 hasazós hétfő

A mai napon van az első nap nagy célok nélkül. Lelkesen terveztem már régóta, hogy mivel fogom tölteni, aztán persze a tények folyton közbeszólnak.
Terveztem, hogy ma elkezdem végre a diétát, mert kezdek malacszerű arányokat ölteni, ezt nagyjából betartottam, kicsit finomítva a dolgon: nincs szükségem brutáldiétára, csak némi ésszerű táplálkozásra, szénhidrátfürdő nélkül. Készültem boldogan a terembe végre edzeni, ez sajnos nem jött be, egyszerűen elment az idő, fél hatra értem haza először. Nem is olyan nagy baj, minden izületem fáj s soksok porcikám izomlázas, vagy hullafáradt, de azért nem maradok teljesen mozgás nélkül, egy jó kis hasizom-átmozgatást tervezek, már nagyon régen nem hasaztam. Ezen kívül rendrakást , pihengetést és pont. Mára ennyi bőven elég, valamikor muszáj kipihennem magam.

A rendrakással nem vittem végromlásba magamat, de a hasazás pipálva, Ab ripper Masonnel került műsorra. Fájt és jól esett. Közben tanulmányoztam a testem és rájöttem, hogy nem nézek ki olyan borzasztóan, ahogy én azt gondoltam, pár hét jámbor, mérsékelt gondoskodás szépően helyre tesz majd. Viszont a combom ismét szálkásodott és fenék és combtájon újabb narancsbőr-hullámot figyeltem ki. Ja és mintha a maraton lepucolt volna némi izmot testszerte rólam, de ez még nem biztos. Mindenesetre a feladat pofonegyszerű: edzeni továbbra is hetente sokszor, futni és edzőtermezni és szabad testsúlyozni, vagy amit csak jól esik csinálni. Sok finom, tiszta vízet és teát inni és csokikákat és nápolyikat kiiktatva, zöldségekkel, gyümölcsökkel jól megpakolt kajákat enni. És mehetnek az olajos magvak, csak nem minden nap és nem tonnaszám. Semmi más különösebb feladat ezzel. Pont, ahogy a legjobban szeretem. Nyammi... és a fő figyelmem mostantól a tanulásé... :)

...Azaz: a komfortérzetem nem engedte, hogy ennyivel letudjam a mai edzést, így RR Napi 20 percéről megcsináltam a hasas 20 percet.  Tudom, hogy nincs sok értelme kampányszerűen megcsinálni 40 percnyi hasprést (kb.), de lábazni kizárt dolog volt, felsőtestet meg a teremben szeretném kigyilkolni, így most maradt a has. Ráadásul így jót lustálkodtam, csukott szemmel csináltam a nagyját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése