2012. október 30., kedd

10.30 Új időszámítás: ismét diétakezdő + hát-has teremben

Mostanában izmos, feszes, de pasizósan gömbölyű, husikás testet építettem magam köré. Nem vágytam rá, így mindent megteszek, hogy megszabaduljak tőle. Amint időm engedi, készítek pár vállalható fotót is ide, de most rohanok melóba. Reggelire még mindig sokat ettem, 2 almát, fahéjas zabkását, kávét, vitaminokat.


Délelőtt melóban tejeskávéztam, 1 alma, 1 doboz cottage cheese, 2 pufirizs.

Ebédre itthon maradék lencsefőzi maradék gombapörivel (minden elég light). 2 alma.

Még két alma, 1 pufirizs.

A maradék maradéka lencsefőzi, szerencsére ezzel ki is végeztem. És persze alma.
Az a baj, hogy annyira hiányoznak a kedvenc kaják, hogy alig bírom magam visszafogni, hogy most ne csináljak sült túrót, egyek még soksok almát, salátát fetával... mert soksok diétás kaja is kaja, ha sokat eszek belőle, akkor hízlal. De azért majd eszek ááááám.

Egyébként meglehetőst betegeskedek, légcsövem, orrom, fejem, ehhh.... lehet erre fel ez a sok alma. Mindjárt alkotok valami fincsit és bepattanok vele az ágyba. Kivéve, ha Angelocska megkönyörül rajtam és javasol nekem valami jó kis jógát. Nagyon  merev az izomzatom, valamit szeretnék tenni ez ügyben.

Erős maradtam és nem mentem boltba, nem vettem semmit, se nápolyi, se szotyi, se semmi.

Viszont edzettem egy hát-hasat. Elkezdtem terv szerint, de mivel út közben leállítottak, hogy rosszul csinálok valamit (ezt most tényleg...de már tudom), így ugrott a terv, főleg, mivel aztán húzódzkodási gyakorlat következett segítséggel, amit imádok. A hasat is akkor csináltam, mikor éppen nem tudtam hátazni, mert foglalt volt a csigás gép. Ezzel együtt egy lényegesen erősebb és profibb edzést csináltam a szokásoshoz képest. Aztán a végét elvihogtam, de nagyon. Mert ezek hülyék és kifejezetten szeretnek engem vihogtatni.
"Egy férfi feljelentette a feleségét, mert ronda..." -szó szerint ez hangzott el a rádióban...aztán ne pusztuljál meg a röhögéstől...

Angelocskától kaptam jógavideóhoz linket, EZ AZ.
Mivel kezdő jóga volt, ezért csak közepesen halálosan ölt meg, nem végzetesen halálosan... :D Nagyon távol áll tőlem ez a világ, de egész jó volt kalandozni. Még nem tudom, hogy megszeretem-e valaha, mindenesetre jól elfáradtam. Úgyhogy enni fogok :D

Kedvesemnek pedig ezúton is üzenem: Már ő maga is rájöhetett, hogy minden alapot nélkülözött az a vádaskodása, hogy ha így folytatom, akkor a szombaton vásárolt 6 kg almát két nap alatt elpusztítom, aztán majd nézhetek. Szívem, már kedd van és még holnapra is maradt egy kicsi! ÚÚÚgyhogy!!!!

Vacsira még bepucoltam egy sült túrót almával. És éjfélkor felébredtem almázni egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése