2012. október 17., szerda

10.17 edzőtermes láb

Az úgy volt, hogy már két hónapja nem lábaztam a teremben, ugye, mert készültem nagyon a maratonra és a lábra végzett nagysúlyos edzések úgy éreztem, hogy nem javítják, hanem rontják a futóteljesítményemet. Így hát passzoltam őket. És hiányoztak, de már nagyon. Így ma boldogan, hogy lehet, belevetettem magamat a mulatságokba.

Mostanában kicsit laposaknak éreztem az edzőtermi látogatásaimat, így gondoltam, viszek bele egy kis színt. Egy bioteches haladó női edzésterv megtetszett nekem, a héten kipróbálom. A mai lábnapon inkább csak a darabszámokban, vagy sorozatszámokban találtam újdonságot, de szerettem az előírás szerint dolgozni és nem csak a saját szakállamra.

Itt a teljes edzésterv


1.nap - láb
  • lábtoló 4x14   (Ehelyett guggoltam, mert imádom és az alapgyakorlatom. 1*16 (44kg-val), 2*14 (49kg-val), 1*10 (49) sikerült. Elég sokat gyengültem.)
  • combfeszítő 4x12-14 (14-eket csináltam, de nagyon könnyedén, 1*25 kg, 3*31kg. Legközelebb már jobban formában leszek. )
  • padra lépegetés súllyal 3x16 szuperszettben (Csak 2*2 kg-val a kézben. Már nagyon remegtem.)
  • felhúzással 3x16 (Merevlábast csináltam, méghozzá 44 kg-val. Ment volna többel, de remegtem, nem akartam tovább erőltetni.)
  • álló combhajlitó 3x14 lábanként, váltva folyamatosan (Ehelyett fekvő ment, mert állóhoz nincs gép, de valahogy meg szokták a fiúk oldani, de nem tudom, hogy hogy, majd kilesem, vagy megkérdezem. Egyenlőre csak 16.5kg-val ment, már nagyon szétperegtem, nagyon sok volt egyszerre.)
  • sétáló kitörés súllyal, 3x20 lépés 1 perc pihenőkkel (Csak 14 kg-val, de becsülettel megcsináltam.)
  • vádli 5x20 (És még ezt sem csaltam el, pedig még a múltkori otthoni átmozgatótól is izomlázas. Talán 50 kg-val csináltam, esküdni nem mernék rá, lehet, hogy több volt.)
Megcsináltam, büszke vagyok rá, csak nagyon elfáradtam. Szörnyű, hogy ennyire rövid idő alatt mennyire ki lehet esni ezekből a dolgokból. Viszont állítólag gyorsan visszajön, tudjátok, emlékezőizmok. :D Amiben reménykedek: hogy gyorsan helyreáll a korábbi, izmosabb, tömörebb lábam. Figyelnem kell majd rá, hogy inkább a darabszámot növeljem, ne a súlyokat, mert szeretnék úgy lábazni, hogy jó hátteret adjon a futáshoz, ne plussz, merev súlyt. Ja és fontos lenne nálam, hogy inkább szálkásító hatás mutatkozzon, mivel a lábaim maguktól is elég masszívak. Jajj, nagyon-nagyon fog fájni, már a guggolásnál éreztem, hogy nagyon fájnak a combjaim, a fenekemben is ott volt a jajjgatás időnként, úgyhogy igencsak tisztességgel megdolgoztam. Alig bírtam elhagyni a helyszínt, annyira rogyadoztak a lábaim. Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése