2012. október 23., kedd

10.23 Sérülős- és pihinap

Nagyon érzékeny a jobb térdem. Nem fáj, de olyan érzésem van folyamatosan, hogy valami nagyon nem jó és mindjárt fájni fog. Elsiettem a nagyobb futást, szerintem egyértelműen. És mára lábnapot terveztem, vagy kirándulást. Ha kirándulás, az ok, simán belefér, de lábazni nem biztos, hogy így merek. Talán fáslival...mindenesetre kicsit aggódom.


Pihenősre sikeredett a nap és a sérülés miatt nem is bánom. Picit még mindig érzékeny, de javult. Holnap majd vissza a szorítóba, de a mai nap a teljes semmittevésé lett.

2 megjegyzés:

  1. Ma próbálkozom egy kis futással, 5-6 km, ha addig nem jön a kis gonosz fájdalom, akkor próbálok feljebb menni km-ben. Nem bírom én ezt a pihenősdit, se mentálisan (már zizi vagyok, mint állat), se fizikálisan (rakódik rám érzés van áááááá).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá-hajrá, csak óvatosan! Én nagyon szorítok neked! :) Most úgy tűnik, hogy nekem is elég jó, mindjárt megyek is a terembe leharcolni magamat. :)

      Törlés