2012. október 26., péntek

10.24 lábedzés

Rövid, de ütős lábedzést bonyolítottam. Mivel folyamatosan időhiánnyal küszködöm, így szuperszetteket végeztem. A guggolást összerámoltam a vádlival egy körbe és a combfeszítő-combhajlító szuperszett is adta magát.
A múlt hetihez képest az összes súlyon emeltem szinte, csak a guggolásból vettem vissza öt kilót, mert nem kívántam még egyszer azt a gyötrelmet  magamnak és lőn! Alig-alig van egy kis izomláz, az is inkább jól eső. Egy óra volt az egész, jól megdolgozott, de nem gyilkolt meg! A kaját mostanság visszavettem, mert a súlyom negatív reokrdokat döntöget. Ha akarom, ha nem (és mostanság inkább nem, mert kicsit pihentettem volna), futnom kell, mielőtt zsírpacnivá hízok. A szervezet rákapott, így nincs mese, kell neki a heti 60 kilométer. Nem tudom, mi lesz így velem. Dolgozom a megoldáson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése