2012. október 16., kedd

10.15 rövid itthoni átmozgató

Nagyon elment a nap, készültem az éjszakás műszakra, élveztem a pihenést és még a párom is itthon van, így nem nagyon vittem túlzásba a mozgást ismét. Azért estére már kialakult egy olyan fokú lelkifurdalásom, hogy kénytelen voltam valamit kezdeni magammal.
Végül egy gyors, nagyjából teljes testes itthoni átmozgatós köredzést csináltam. Legelőször és mindenek előtt egylábas vádlizást csináltam step-lépcsőn, lábanként 4*10-t. Ezután gondolkodóba estem, hogy hogyan tovább, végül a következő kör alakult ki: 25 kétlábas vádli step-lépcsőn, 25 haszsugor, 25 lábemelés step-lépcsőn fekve, 25 guggolás, 25 rugó-guggolás, 10 fekvőtámasz, körönként változtatva (sima, kifordulós, super girl, egylábas szumós). És ennyi. Ebből ment 4 kör, végülis elég jól esett, csak mivel egész nap ettem, úgy el voltam telve, mint egy óriáskígyó, nehezen mozdultam meg. Tegnap melóban egy kedves kollegina megpaskolgatta a pocakom, mondván: mi ez? Majdnem dobtam egy hátast! Mondjuk az egész napos evéstől rendesen tele a hasam, miközben a súlyom egyenlőre nem nő, mivel almával, körtével, szotyival eszem magamat kétpofára. Na most ennyi voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése