2012. október 16., kedd

10.16 átmozgatós kisfuti

Edzőterembe ma már biztos nem megyek, mert kicsúsztam az időből, pedig ahhoz még érzek némi ingerenciát, de szerintem egy laza kocogás kellene már. Megy vissza ma a párom, így őt őrzöm, azért mozdulok olyan nehezen. És mostanában nagy változások határán állok, még a célkitűzési fázisban, így rengeteget járatom az agyamat. Majd később jelentkezem, hogy mit és mennyit és hogy sikerült moccanni.


Ügyes voltam és eljutottam futni. A mennyiséggel kapcsolatban már nem voltam olyan ügyes, 5.5km-t tettem meg, kb. 30 perc alatt. Már könnyebben ment, mint a múlt héten, sajnos nem volt több időm, mert menni kellett látogatóba és éjszakára dolgozni, ráadásul elég vacak időt fogtam ki, hideg volt és szél és majdnem eső. És a stadionban még mindig nincs világítás, így csak egy körre mentem be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése