2011. december 30., péntek

12.30 Béres Alexandra

Most álltam mérlegre, felkelés után, üres gyomorral. Roppant lehangoló, de legalábbis érdekes felfedezést tettem: Egy éve élek mindenen, ami szem-szájnak egészséges és diétás. Erre most egy hete eszek sütikét gyümölcslével, rántott nyavaját és krumplipürét, na meg tésztát. Az eredmény? Nem igazán mondhatom el,. hogy híztam, 61,2 a súlyom. Bár ebben a hétben lelkibeteg voltam, így kicsit összevisszára vettem azt a kaját, néha kimaradt egy nap...ja és jártam konditeremben is kétszer, ahol elég alaposan megdolgoztattam minden izmom és kevés kardiomunkát is végeztem. Egyszóval nem vonhatok le semmiféle általános tanulságot ebből és január elejétől visszatérek a fitness-menüre, mert hiányzik. Már nem szeretem degeszre zabálni magamat. De azért érdekes.

Béres Alexandra: Vitalitás volt a napi programom, hamar túlestem rajta, szabad a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése