2011. december 18., vasárnap

12.17 Lendületben Alexandrával

Lusta napom volt az éjszakás után, el is ment az idő, mire észbe kaptam, már éjfél volt. Nem csüggedtem, elővettem egy Béres Alexandrát és lelkesen nekivágtam. Az a jó, hogy megkerült egy csomó régi anyag, így most a kombinált láb-súlyzós anyagot választottam, mert emlékeztem, hogy az nagyon jó. És tényleg nagyon jó, bár az egy óra fele annyira nem fáraszt ki, mint 15 perc Zuzana. Ez inkább élvezetsport így. Arról, hogy hatásos-e, ér-e valamit, fogalmam sincs, mindenesetre a fájó izmaimnak jót tett. Egyébként most úgy érzem, hogy ez még a Béres Alexandrák között is egy könnyű anyag. Rövid mérlegelés után mégis elvetettem a repetázás lehetőségét, mivel éjjel kettő van és kissé már fáradtnak érzem magamat. Ja és nyakamon a karácsony, holnap végre aktiválni kellene magamat.
Kicsit furcsa nekem, hogy Béres Alexandrát akkorra tartogatom, amikor nagyon lusta vagyok. Ráadásul lelkifurdalásom is van miatta. Csokivá vált!

Más téma: ma találtam egy szuper kis dokumentumfilmet egy másik blogon. Spektrumos film, de tényleg jó, nem csak a szokásos kliséket ismételgeti, ami már a fülünkön is jön kifele, hanem újat is mond arról, hogy hogyan tudjuk megtámogatni a fogyókúránkat. Tényleg tanulságos.
Itt megtalálható magyarul. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése