2011. december 18., vasárnap

12.18 lusta rap fat-day, Bodyrock

Egyszerűen lusta voltam, megint. Sajnos ez mostanság elég gyakori nálam. Emiatt ma az 550 Rap Fat Massacre került ismét sorra, mivel az intervalra nem bírtam rávenni magamat. Az időm 22:45 lett, azaz több, mint 3 percet vertem saját magamra. Ennek legalább nagyon-nagyon örülök. Az ideális eredményt majd akkor érhetem el, ha többé nem kell egyetlen szünetet sem tartanom egy-egy ötvenes egység közben. Úgy érzem, hogy ebben az iramban hamarosan eljön az az idő is. Már nagyon várom. A fekvőtámasz persze teljesen más tészta, azért 50 sétáló fekvő még jó darabig kifog majd rajtam. Már mára is a 20 perc alatti időtartam volt a célom, ezt nem értem el, de nem is volt reális. Hamarosan az lesz. Egyébként ez az egyik kedvenc gyakorlatsorom, azért is kerül elő ennyire gyakran. Sajna most meglehetősen fáj a méhem, vagy petefészkem, vagy mi a csoda. Ha túlhajtom magamat, ez meglehetősen gyakran előjön. Nálam nem hányás és fejfájás, csak lábcsukladozás és menstruációs görcsök.
Mi is van még? Délelőtt elmentem mamához és gyalog is jöttem haza. Az odaút nyugodtan tekinthető sportnak, felváltva siettünk és kocogtunk keresztül a városon, érdekes, hogy kutyával nem néznek hülyének érte. A hazaút már sokkal nyugisabbra sikeredett, de így is jó kis út volt. Sajna ott annyi szaloncukrot faltam fel, hogy kalóriaszempontból nyereségesnek nem tekinthető az akció, de legalább aktívan telt a nap és annak is örültem, hogy a családommal tölthettem el ezt az időt.
Gondoltam rá, hogy most még guggolok és húzódzkodó-edzést végzek, de fájok, úgyhogy szerintem most aludni fogok. Reggel úgyis jócskán lesz dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése