2011. december 10., szombat

12.10 összeollózott Bodyrock workout

Only Girl (in the world) Workout
Ezt a workout-ot választottam a régiek közül, a kreatív, szokatlan gyakorlatok miatt. Kettleball-gyakorlatokat végeztünk a homokzsákkal, combmunkával összekötve, nagyon élveztem. Az alap-struktúrát is megtartottam, teljesen rendben valónak tünt és a közepére Zuzana tett egy négy perces Tabata-szakaszt, ami most éppen a szívem csücske. Az ötven másodperces gyakorlatokból a középső, a fekvőtámaszos túlsággal szökdécsnek tünt ebben a késői órában, így commando pushup-pal helyettesítettem. Az, hogy az első gyakorlatot a második körtől kezdve nagyjából beginner verzióban végeztem, nem tervezettként következett be, egyszerűen csak nem bírtam a homokzsákkal. Hősiesen küzdöttem, amíg küzdhettem, aztán ráerősítettem a comb-részre. Jahh, igen, a tabatát nem magas térdemeléssel, vagy ugrókötéllel végeztem, mivel azt még a patkányok a pincében is hallották volna, így a múltkori négypercest ismételtem a mountain climber-rel és a jumping lounge-val az előszobában, lábujjhegyen. Csak a mountain-t nem mertem bevállalni. Ahhoz képest, hogy mennyire rettegtem, hogy kimarad a napi edzésem a lustaságom miatt megint, egész jó kis workout-t rittyentettem össze. Jahh, majd elfelejtettem:

Eredmények:
lounge chop:                  9, 16, 16, 21 (a második körben már nagyrészt csak a combmunkát végztem, a negyedikben teljesen feladtam a homokzsákot, csak tartottam a vállamon.)
commando pushup:        8, 8, 8, 8
round trip& jump squat: 9, 10, 10.5, 10
mountain climbers:         60, 51, 54, 56
jump lounges:                22, 24, 23, 23
Lassan ideje lenne, hogy megtanuljam, hogy melyik angol kifejezést hogy kell magyarul ragozni, vagy még inkább nevezni. Próbálkozom én erősen, de néha erősen hiányos a tudásom ezen a téren. Például a könyöklőtámasz az térdelve, vagy egyenes lábbal értendő a magyarban? És ki érti meg, ha a mountain climber helyett hegymászást írok? Nehéz az angol workout-okról magyarul írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése