2011. december 27., kedd

12.27 konditerem-nap

Reggel azt hittem, nem bírok felkelni, aztán meg hogy a fenét se érdekel a konditerem, én belehalok a lelkifájásba, nem megyek. Aztán meg mégis elmentem, ha már megbeszéltem az anyukámmal és csodát tett. Kezdtem egy fél órányi kocogással bemelegítésképpen. Hát az valami szörnyű volt. Utálom a futógépet!!! Össze se lehet hasonlítani az igazi, szabadtéri futással. A fél óra végén jól éreztem magamat, lefutottam 5,3 km-t, nagyrészt 11,5km/h-s sebességgel, nagyon megizzadtam, úgyhogy ez teljesen jó volt, csak hiányzott az igazi futás-élmény, a föld-hó-salak-bukkanók, varjak-felhőcskék-másfutók. Úgy határoztam, hogy a konditerem számomra nem kardiózni való. Úgyhogy indultam is gépek iránt. Próbáltam belőni, hogy miből mit és mennyit érdemes. Előbb 4*15 a lábgépen, 60kg-val, előtte bemelegítésként és tapogatózásképpen pár sorozat. Utána 4*15 combközelítő, ugyanannyi combtávolító, nagyjából a megfelelő súllyal, de nem néztem, hogy az mennyi, csak nyomtam. Ezután szerettem volna még guggolni és ezzel lenyomni egy fasza kis lábnapot, de anyu nem segített súlyokat pakolgatni, így kénytelen voltam egykezes súlyzókkal bicepszezni, 4*10 lett volna, de az utolsó két sorozat bukásig ment (9-nél és 7-nél). Ekkor megürült egy újabb gép, úgyhogy szuperszettben fekvenyomtam és lábnyújtottam. Lábnyújtás azt hiszem, hogy 20 kg-val ment, de lehet, hogy csak 17,5 volt. A fekvenyomásról annyit tudok, hogy rúd+20kg. 4*15, 4*8.  Ezután újabb szuperszett, Lábhajlítás-tárogatás, a lábhajlítás 4*10 talán...ugyanazzal a súllyal, mint a lábnyújtás, a tárogatás pedig 2*5-ös kézisúlyzóval ment 4*8. Ezután guggoltam még, 4*8-at, nyakban tartva a rudat, rúd+20kg súllyal. Azt hiszem, nagyjából ennyi volt, legközelebb igyekszem majd valahogy jobban elosztani a dolgokat és keresni valami értelmes edzéstervet, hogy ne csak össze-vissza gyakorlatokat végezzek. Holnapután újra megyek, szeretnék mellre és hátra is aktívabban dolgozni, sétáló kitöréseket végezni, ilyesmi. Edzés után még beültünk az infraszaunába meditálni, majd hídegvízes zuhanyzás után egy jótét szoláriumozás várt rám. Ezt nem szoktam egyébként és nem is szeretnék rákapni, de most nagyon jól esett. Reggel kilencre mentünk és délután egykor értünk haza, teljesen átmosott aggyal és nagyon feldobott állapotban. Azóta sajnos az endorfin-szintem visszaállt a megszokott értékre, de még így is sikerült elérnem, hogy újra embernek érezzem magam, még ha nem is túl feldobott embernek. Hát ennyi a mese mára. 4km laza séta, 5,3km futás, 1:15 órányi súlyzós edzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése