2011. december 14., szerda

12.14 Bodyrock with Lisa-Marie. Awsome!

A legújabbik Bodyrock-szereplő igazán említésre érdemes. Csodás alak, nem túl csinos, de bájos, eleven és mosolygós arcocska és az egész lány, ahogy van, csak úgy süt. Magával ragadó az energiája, a lelkesedése, nagyon élénk, vicces, észre sem veszem és nevetek, annyira aranyos. Abszolút el vagyok tőle ragadtatva. És akkor még nem említettem a fittségét, ami kritikán felüli. Eddig teljesen ő a kedvencem.
Ha már itt tartunk, a mai workout is csodás volt. Cardio és erőgyakorlatok felváltva, jó kis időintervallumok, így végig bírtam csinálni mindent. A szék lába továbbra is szörnyű, a tenyerem se a régi, nagyon-nagyon jó lenne egy tisztességes korlát. Az ugrálókötelezés meg rendesen hiányzott már. Kifulladtam, de élveztem. Csak azért nem álltam neki most rögtön a második napi gyakorlatsornak, mert már megint nyolc óra és szerintem így is túlfeszítettem a szomszédság idegrendszerét, nem szeretném, ha el is pattanna... A hasizom-bónuszt ismételni szeretném majd, mert most úgy kifulladtam, hogy akkor frissiben nem is ment túl jól.

Pumped Up Kicks Workout – Routine 1 of the 12 Workouts of Christmas!
Eredmények:
ugrókötelezés: 71, 58, 74, 70, 73, 75, 70, 50, 67, 73, 57, 63 Nem tudom, hogy hány kört is kellett végülis csinálni, én tisztességgel két kört nyomtam belőle minden egyes gyakorlat után. Az ötvenes eredmények annak köszönhetőek, hogy beleakadtam időnként a tulajdon ugrókötelembe, minél jobban fáradtam, annál többször.
Frog jumps & Press ups: 4, 4
Clean&Press+Squat&Press: 6, 6
Around the world&Squat: 9, 10
Switch Lunge&Twist:10, 10
Elevated Push Up: 10, 11
Oblique&Leg Lifts: 8, 7.5 (de lehet, hogy a duplája, nem tudom, hogy egy emelés egy ismétlés, vagy egy előre emelés és egy oldalra emelés számít egynek)
Az eredményem nem különösebben jó és nem is különösebben rossz, tehát hozzám képest jó. Ja és a feladatok többsége szenzációs volt, biztos, hogy ezt majd még csinálom valamikor.
Bonus Abs: 1.:28, 21
                   2.:24
Elfáradtam, de nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése