2011. december 3., szombat

12.03 old-school Bodyrock

A tegnapi pihi után ma muszáj voltam prakszidba lendülni, mert csak eszek és eszek, közben meg akkora hátsóm nő, hogy győzzem vonszolni. Reggel ismét suliba indultam, mint tegnap, de már négyre hazaértem. Bevásárlás, ebéd, újabb bevásárlás követte és már itt is volt a hét óra. Letornáztam a napi adagomat, de most tényleg tisztességesen kitettem magamért - remeg is mindenem - és mindjárt mehetek is éjszakára dolgozni. Kutyasors! De többnyire szeretem.
A napi workout-m egy régi Zuzanás gyakorlatsor, nagyrészt alapgyakorlatokból összeállítva és ha az ötödik gyakorlatot az előszobában csinálom és lábujjhegyen, merthogy ugrókitörés az, akkor a Silent Killer méltó társa, váltópárja lehet. Nagyon elfáradtam, nagyon remegek, de élveztem.

Mission Abs Possible
Eredményeim:
guggolás:                                 35, 28, 25, 22
térdemelés:                              32, 25, 27, 25
bokakeresztezős fekvőtámasz: 15, 15, 15, 14
lábujjérintős egylábas hasprés:  24, 29, 32, 31
ugró kitörés:                             39, 35, 40, 41

Holnapra sok a dolgom, de azért tervezem megcsinálni az új, Sean-os gyakorlatsort, mert az is nagyon szimpi, csak most erre éreztem több affinitást. Ha lesz új workout, akkor holnaputánra is megvan a program. Valamikor futni is készülök, de már tényleg, egyrészt, mert nagyon romlik az állóképességem, másrészt pedig egyszerűen csak azért, mert őrülten hiányzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése