2011. december 7., szerda

12.07 Bodyrock Sean-nal

Ma megcsináltam azt a workout-ot, amire már egy hete készülök, csak egyszerűen nem volt rá bátorságom, mert látszott rajta, hogy mekkora kín. És igazam is lett, mert tényleg nagy kín és tényleg nem voltam hozzá elég erős, hogy végigcsináljam szünetmentesen és tényleg még mindig túl nagy az a nyavajás 12 kg súly. De azért csináltam tisztességgel, már amennyire bírtam. Mindjárt megyek dolgozni, úgyhogy csak gyorsan, vázlatosan:

Bust It Out!
Úgy nézett ki a tréning menete, hogy három, egyenként négy perces intervalt kellett végigmozogni, méghozzá két gyakorlat váltogatásával. Az egyikből indig 20, a másikból 10 a darabszám. Köztük 40 másodperc szünet.
Eredmények:
1. 20 ugró kitörés súllyal + 10 asszimetrikus fekvőtámasz : 72, 30
2. 20 fordított fekvőtámasz + 10 oldalugrálás planbkben  : 47, 20
3. 20 dinamikus guggolás súllyal + 10 dive bomber          : 40, 13

Egyébként fix meggyőződésem, hogy ezek az új, Sean-os gyakorlatok nagyon nem tesznek jót az ízületeknek, nagyobb súllyal ugrálni elég nagy butaságnak tűnik, kár, hogy nagyon szeretem ezeket a rövid, nagyon kemény edzéseket és ezek tartanak kondiban minimális időráfordítás mellett. Azaz nem kár, csak nagyon féltem az ízületeimet. Ja és lassacskán tényleg kellene futni is mennem, mert hiányzik a futás, a friss levegő és elférne egy kis kalóriaégetés is. Na munkára fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése