2011. december 20., kedd

12.20 Brutal Bodyrock

Ismét az első Lisa-Marie-s workout került elő (12.14). Imádtam a hosszát és hogy tele volt ugrókötéllel és intenzív, fárasztó és nem azt érzem, hogy csaltam és ebbe belehalok, mire vége. Imádomimádomimádom!!! Annyira elfáraszt, hogy ismét alhasi görcseim támadtak és erre a 16 percre még rátettem a 3 perces törzsedzést, abbólis a legújabbikat. Az első kettőnél még daliásan álltam a strapát, de a harmadik eredményem már mélységesen gyenge lett, mert egyszerűen kimerültem, mint az állat. Mást ehhez nem nagyon tudok hozzáfűzni, boldog vagyok, mert szörnyen imádok edzeni és ez pont az volt, amire most szükségem volt. Jess dobott fel a facebookra egy saját, új workout-ot, holnap lehet, hogy sor kerül rá, csak el ne felejtsem.
Az új, 3 perces törzs itt található
Jahh, a napi eredmények:
ugrókötelezés magas térdemeléssel: 78, 80, 73, 83, 80, 77, 70, 60, 66, 66(76?), 74, 80 Nagyon sokat javultam, de néha még mindig rontok, ha fáradok.
1. ugró-fekvőtámaszok: 5, 4 (ebben egyet javítottam)
2. felrántásos-guggolás kombó: 5 1/2, 6 (felet rontottam)
3. guggolós-kettleballes: 11, 11 (javítottam)
4. kitöréses-labdás: 11, 9 (kb. tartottam, de megint bénázott a szatyor, legközelebb súllyal csinálom)
5. emelt lábas fevőtámasz: 18, 8 (nagyot javítottam, de az első kör úgy kifacsart, hogy nem maradt power a másodikra)
6. hasizom: 7, 8 (szintet tartottam, de ez már a múltkor is rosszul ment. Most főleg azért, mert a húzódzkodón próbáltam csinálni. De egyébként mire odaérek, már túl fáradt vagyok a korrekt munkához.)

hasizomgyakorlatok:
1. bickiliszerű izé: 32
2. evezésszerű izé térdhúzással: 51
3. térdhúzás korláton (1 össze, 1 szét = 1 ismétlés): 12,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése