2011. december 21., szerda

12.21 Bodyrock-tervek, házibarkács-edzés

Többek közt ezt tervezem mára, ez az a bizonyos, Jess által tervezett, nagyon jó hangzású kis workout. Szerintem belehalós, ahogy kell:


Rock The Boat Workout - Jess eredményeivel

Interval Training. 12 Rounds. 2 Intervals (10/50)
  1. Skipping (High Knees) - 126/128/121
  2. Pendulum - 70/69/70
  3. Skipping (High Knees) - 114/121/122
  4. Breakdance Push Up - 10/10/10


De jó esélyekkel indul Lisa-Marie új, hiavatalos workout-ja is, mert tetszenek a "lusta" gyakorlatok (csípő, has). Meglátjuk mi lesz, főleg, mert a fő műsorszám a takarítás, dekorálás kellene, hogy legyen.

Ami megvalósult: az egész nap elment dekorálással, várakozással, cardiora már sajnos nem maradt idő, remélem, ezt holnap orvoslom. Ezzel szemben megcsináltam Lisa 3 perces fenék-blokkját, kibővítve két féloldalas perccel és később az egészet ismételtem még egyszer (2*5perc). Megcsináltam egy 3 perces hasizom-blokkot, még pár hasizmot és ezt-azt hátsócombra, belsőcombra, ami éppen eszembe jutott. 2*8 lassú, 10*8 gyors guggolva vádlit csináltam, aztán 50 fellépést bal lábra, majd 50-et sumo guggolással bővítve jobb lábbal, majd 50 gyors sumo guggolás magában. Kis pihenő után 4*10-10 állóvádli következett, majd 10-10 oldallengetés. A lábam-fenekem-hasam szépen megdolgoztam ma. A felsőtestemre még ráfért volna egy kis ez-az, de már nincs bennem elég akarat ehhez. Mindenesetre most még lenyomtam 1*maxos, 23-as fekvőtámaszt. Jahh, próbálkoztam némi húzódzkodással is és egész nap bénáztam valamit, úgyhogy sport szempontjából sikeresnek tekintem a mai napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése