2011. december 5., hétfő

12.05 vásárlós lusta nap, Bodyrock EC

Szokás szerint naqgyon elment a nap, délelőtt bambultam, délután vásároltunk anyuval, este nyolcra értem haza. Ettem, pihentem, megint ettem és már este 11 lett. A 300 gyilkos guggolást vettem elő, ez mindig nagyon jól jön, mikor gyorsan és csendben kell dolgoznom.Azt hittem, hogy nem ment túl jól, de 16:32 lett az időm, ami több, mint másfél perces javulást jelent az eddigi 18:12-höz képest, pedig azt is csak két hete végeztem, 11.20.-án. Tervezem, hogy valami apróságot még végzek, mert ezt keveslem. A délutáni séta nagyon jól esett, de sportként édeskevés. Mindjárt nézek még valamit.
Belekezdtem Jess 250 ismétlésesébe, de kiugrott a szék lábának az a vége, ami már jó ideje cinkes volt. Nem tudom, hogy hogyan lehetne megcsinálni, de meglehetősen kétségbe ejt, hogy így nem tudok tornázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése