2011. december 19., hétfő

12.19 ugrabugra Jillian-nel

Szokás szerint késésben, így majd később pótlom. Jillian Michaels: Banish Fat Boost Metabolism, 55 perces torna, megizzasztott, jó volt.


Na most ráérek. Szóval, lusta voltam intervalozni, így ezt vettem elő, elég hosszú ahhoz, hogy kalóriahegyeket égessek vele, de nem gyilkol meg. Amúgy aztán de. Az elején még nagyon gyengének éreztem, nem tudtam, lesz-e értelme, hogy csinálom, de aztán beerősített, így nagyon kellemesen elfáradtam. Jól esett a bemelegítés és a nyújtás is. Jilliant még mindig kedvelem, a gyakorlatai is elég jók, úgyhogy egész jól eltelt az az idő. Persze az abszolút halálhoz Bodyrock kell. Vagy Insanity. Vagy P90. Tényleg, majd az új évben annak is nekiesek, hogy kicsit növeljem az erőszintemet is, ne mindig csak az állóképességet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése