2011. december 29., csütörtök

12.29 konditerem

Majdnemhogy ismételtem a múltkori edzést, csak kevesebb kardiót végeztem és több erőm jutott a vállakra, mellre, kicsi hátra is. Még mindig a felét nem végeztem annak, amit akartam és még mindig nincs egy jó edzéstervem, de van egy brutális izomlázam és egy kondibérletem anyutól a névnapomra. És elég jó hangulatom, mert tele vagyok boldogsághormonnal, hogy ne szenvedjek attól annyira, hogy széttéptem a bicepszem és a combom hátul. Nagyon fáj, egyébként. Szerettem volna még menni az évben, mert borzasztóan jó ideglevezető, de sajnos már csak holnap lehetett volna és addigra nem kapartam volna magamat annyira össze, amennyi egy hatékony edzéshez kell, így másodikán reggel kilencre kaptam időpontot. Holnap regenerálódok, hasazok, mert arra ott tényleg nagyon sajnálom az időt, talán vádlira is jut a kapacitásból itthon, ilyes. Szilveszter napján azt hiszem, futni megyek, tartok tőle, hogy addigra robbanásközelben leszek és nagyon rám fér majd. Elsejére előre nem tervezek, jó eséllyel nem mozgok majd semmit. A Szilveszter is csak egy tipp. Jajj, nagyon fájok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése