2011. december 16., péntek

12.16 Bodyrock-házimix Lisával

A bodyrock-ra ma két új 4 perces mix került fel, egy háromperces törzs, de ez nekem nem tűnik elégnek. Legalábbis egy négy perces blokk édeskevés. Úgyhogy előveszem a kreativitásomat és mixelek magamnak valami finomat.
Először is a napi első négypercest veszem elő. Kis lábmunka, töménytelen kar. Az első feladat egy homokzsákkal bűvészkedős, közbeiktatva egyetlen árva guggolást. A második fekvőtámaszozás felemásan a homokzsákomon. Ezután egy kitörésben emelgetős, lábcserés rémség, ki nem hagynám, mert utálatos, majd egy reverse push up.
Ezután tervezek egy újabb négyperces blokkot, amiben mountain climber-t variálok majd jumping lunge-val 25-5*8 arányban. Ha még lesz bennem szusz, akkor ismétlem az első blokkot, végül megcsinálom a három perces törzs-varázslatot. Ez összesen 15 percnyi edzésanyag. Sajnos közben már megint késő lett, így lábujjhegyezhetek. És maradt edzésanyag jócskán holnapra is.

Megcsináltam és jó pocsékul ment, ennek nem annyira örülök. Aminek nagyon örülök, hogy végig bírtam csinálni, nem adtam fel, nem rövidítettem és hogy őrületesen elfáradtam, szédülök is, ami annak a jele, hogy bár nem vagyok őrületes formában, de tisztességesen dolgozom.

Party Rock! Workout #3-4 of the 12 Workouts of Christmas
Ebből a workout-ból merítettem az edzésem nagy részét.

Eredmények:
1.és 3. kör:
1. homokzsák-emelgetés: 8, 8
2. felemás fekvőtámasz: 13, 15
3. kitöréses nyavaja: 6, 7 (de ebből 3 már könnyített verziós volt, az első kör még tiszta)
4. fordított fekvőtámasz: 17, 15 (ez nem ment túl jól, pedig a hagyományos változatot csináltam)
2. kör:
1. mountain climbers: 73, 59, 58, 53
2. jumping lunges: 26, 21, 23, 22 (ezek az igazán gyalázatos eredmények)
4. kör:
1. súlyemelgetős hasprés: 7
2. lábemelgetés húzódzkodón: 13 (ez is gyalázatos eredmény, de a markom nem bírta, nem a hasizmom, így lesz sokkal jobb is hamarosan)
3. ráktánc, vagy mifranc: 11

És ezzel tisztességesen kimozogtam magamat mára, főleg, ha hozzávesszük azt a töméntelen kínlódást a húzódzkodón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése