2011. december 28., szerda

12.28 batyusbál

A hosszú szöveg helyetti javított verzió: Batyusbálban voltam anyuval, oda-vissza gyalogoltunk, ez jelentett 4-5 km lassú tempójú sétát és némi, sajnos túl kevés, de jóízű ugrabugrit. A Csík zenekar játszott, a táncosok táncoltak, én csetlettem-botlottam, mindenki barátságos volt, de túl sok szünetet tartottak. Nagyjából ennyi a beszámoló. Reggel konditerem anyuval, így nem dolgozok rá most a mai gyenge napra, mert tudom, hogy a holnapival kárpótlom magamat érte. Jahh és a tegnapitól őrült izomlázam van. Elsősorban láb-bicepsz-mell-fenéktájon. Egész jól sikerült az edzés, bár épp most nézegem, hogy mit felejtettem ki. Úgy tűnik, hát-, tricepsz- és vállizomgyakorlatok lesznek elsősorban. A hangulatom elég jó, mert úgy teszek, mintha semmi nem történt volna. Tudom, hogy ez hosszútávon nem tartható, de egyenlőre nincs jobb ötletem. Próbálok nagyon erős lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése