2013. július 29., hétfő

07.29 "A tenyerem a cenkeké"-edzés

Elkísértem anyukámat az edzőtermébe, néha van ilyen. Most az adta az apropót, hogy a terem átrendeződött, kibővült és nem nagyon találja a helyét egyenlőre, nem tudja, mi mire jó, hova, mit, hogy.
A két kilométeres gyorsgyaloglást odafelé betudtam cardio-bemelegítésnek és belecsaptam a lecsóba.

A chinupokat és toetobarokat mostantól passzolnom kell pár napig, mert már nonstop fáj a tenyerem. Egyébként nagyon jót játszottam, ide kaptam, oda kaptam, tricepsz-letolás, komplett váll-edzés: feltolás félkörívesen elől-hátul, oldalemelés, előreemelés, kis guggolásosdi, vízszintes lábtoló, hajlító, punciszellőztetés nagyobbacska súllyal, merevlábas felhúzás, mindenféle. Kifejezetten jól szórakoztam, aztán nyújtottam, végig az edzés közben ugráltam a rúdon, szóval teljesen bejött a dolog. Este még lehet, hogy lemegyek edzeni kicsit, de ez így is elég korrektül sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése