2013. július 22., hétfő

07.22 Lusta futi extrákkal

Ez a mai amolyan bemelegítő napként lett elkönyvelve. Lusta voltam edzeni igazán. Ismerőssel megbeszélt futás volt, de ő nagyon lassú, így 10 halál laza kilométer lett olyan 1:10 alatt. Nem gond, végre ég a kalória, gyűjtődik a kilométer, szóval oké ez így.
Pluszban elrejtettem a futás idejére egy bokorban az ugrókötelem, így utána még kicsit extrázhattam, de nem estem túlzásba. 5 húzó, 10 lábemelés, 100 ugrókötél, kis gyerekfelügyelet, majd újabb 100, 5-10-700, 4-8-140 lépés sétáló kitörés, eddigre pont jól meguntam az egészet és meg is szomjaztam, így még 4-6 (azért csak ennyi, mert irdatlanul izzadt és csúszott már a tenyerem), majd mentem inni és irány haza. Köszi jó volt, holnap ugyanilyen laza futással kezdek, majd valami csemegével folytatom, majd még megálmodom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése