2013. július 9., kedd

07.09 Zcut bonus abs + tovább barnulok

Nagyon luuuusta, rossz kislány voltam, délelőtt dolgoztam, onnan a tópartra mentünk strandolni, icipici hűsítőt úsztam, sokat fetrengtem a napon, sokat ettem, mire hazaértünk, volt úgy fél hét és ekkor a pár szabotált, mert kisajátította a gépet filmnézésre.
Egy darabig jól viseltem a dolgot, de aztán mozgás után kezdtem nyöszörögni, így végül kinéztem Zuzka bonus abs workoutját pihentetőnek, mert kicsit már a vádlim is izomlázas, ami tényleg mindennek a teteje. Kicsit játszottam a húzódzkodón, fejen álltam két percet, mert valahol olvastam, hogy az valamiért jó valamire. Ezután (most) lenyomtam a has-edzéskét, pont ilyen jó kis pihinapokra való, strapás, de nem annyira. Aztán ááágyba, mert reggel ismét korai ébresztő. Botrány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése