2013. július 27., szombat

07.27 Edzek keményen,

habár egyre kevésbé fantáziadúsan. Ezen szeretnék záros határidőn belül változtatni, rajta vagyok az ügyön. A mai napi penzum 10 km futás 51:17 alatt, vízszünet, egy kör ebből:


  • 5 húzógyakorlat, egyre erősebb vagyok, egyre könnyebben megy
  • 8 lábemelés, ez látványosan fejlődik napról napra
  • 10-10 fél egylábas guggolás
Ekkor jött egy ismerős, akivel váltani szerettem volna pár szót, amiből jó pár szó lett, így futottam vele egy harmatgyenge kört, aztán leakadtam még trécselni. Végül visszatértem a létrámhoz, hogy még három kört lenyomjak a fenti gyakorlataimból. Közben megdöbbenve vettem észre, hogy bal lábbal megy a teljes egylábas gond nélkül (sportcipőben, csak sportcipőben. Mezítláb még most sem. Lehúz a "szexepilem" :P ). Jobbal nem annyira, ami azért elég érdekes. A mai nap másik érdekes felfedezése, hogy ha lógásból elkezdek egy chinupot, akkor ha ott, ahol megakadok az ajtókeretbe feszített lábammal icipicit besegítek egy pillanatra, folytatni tudom és kimegy a húzás, bár nagyon kemény egyenlőre. Szóval ez ilyen sokeredményes nap, valahogy mégsem vagyok olyan nagyon elégedett. Jobb kondiban éreztem magam edzőteremmel a hátam mögött, mikor sok gyakorlatot váltogattam és egyik sem ment annyira, mint most, hogy a pár gyakorlat alakul. Úgy érzem, ez csak adaptáció. Ezért kell kibővíteni, váltogatni az edzéseket. A dolog nehézsége, hogy közelednek az őszi futóversenyek, azokra is kellene készülni... na, majd csak lesz valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése