2013. július 15., hétfő

07.15 "És akkor evés közben szétnéztem a neten edzésért"-day

És találtam magamnak igenigen jókat. Pár napja már kísértett egy Jillian Michaels, most lenyomtam.
A tapasztalat? Az elején mosolyogva olyan aranyosnak neveztem magamban. A harmadik körben viszont bekeményített, azt rendesen megéreztem, eltanultam néhány jó kis gyakorlatot.
Kicsit zavart, hogy mindenből csak párat csináltunk, aztán ugrottunk a következő gyakorlatra, de legalább nem volt unalmas. Összességében viszont sajnos gyenge volt. Talán a második, vagy a harmadik szint jó lenne, nem tudom. De azért kifejezetten élveztem, a könyöklős plankben térdkörzés pedig igencsak ütött. Ja és imádtam a plankből pikeba felhúzást hasizomból. És a medvejárás-rákjárás kombó cuki volt. Jillian stílusát pedig mindig is szerettem, így összességében jól vizsgázott.
De ezután már többre vágytam. Tűnődtem, hogy melyik Zcutot vegyem elő, végül, csak hogy senkit ne bántsak meg, a szemem elé kerülő ZWOW #33-t választottam.
 A hasas edzés után kifejezetten jól vizsgázott azzal, hogy a combot, csípőt támadta főként. És csatakosra izzadtam. Elő fogom venni a többi ZWOW-t is, mert kifejezetten kellemes meglepetést okozott. Egyébként 3 kör, 1 teljes gyakorlat és 3 rugós guggolássorozat ment belőle a 15 perc alatt. Nap közben kicsit kézen álltam, húzódzkodtam, úgyhogy ma nem kell magam nagyon szégyellni, megdolgoztam a töméntelen kajámért. 

Apropó, kaja: Isteni cukkinisalátát alkottam. Viszonylag zsenge cukkinit uborkagyalun lenyomtam (ez azért fontos, mert így érezni rajta rendesen a dresszinget, ha túl vastag, szerintem össze kell érlelni). Vágtam rá egy paradicsomot (koktélpari ajánlott, azzal nyilván sokkal mutatósabb is), majd első esetben némi erdei gombát (isteni nyersen), másodszorra kukoricát, de szerintem hagyma is mehetett volna. Fetával koronáztam. Végezetül az X-vegyszer: dresszingként két teáskanálnyi dijoni mustárba öntöttem némi balzsamecetet, kevés sót, némi őrölt chillit, jól összeráztam és nyakon öntöttem vele a zöldségeket és a sajtot. Nyammmiiii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése