2013. július 5., péntek

07.04 edzéscsokit kaptam reggel-este

Délelőtt uszodába mentem anyuval, két kilométert leúsztam viszonylag feszes tempóban mellen, néha egy kis háttal pihenve. Ezután kifeküdtem az udvarra napozni kicsit több, mint egy órát.
A strand jobb, de ezt is élveztem, kicsit pletykáltunk, szóval jó volt. Aztán siettem dolgozni nem sejtve, hogy ezután jönnek még csak az igazi mulatságok. Munkatársnőim kitalálták, hogy miután végeztünk, tollaslabdázzunk a parkolóban. Négyen játszottunk, több mint egy órán át. Sikítva nevettünk, majdnem bepisiltem, annyit. Rengeteget bénáztunk, így edzésként is hatékony lett a játék, mert ide-oda szaladgáltam. Az egyik kolleginával izomból össze is fejeltünk. Egyébként nagy öröm volt látni a három, harminc-negyvenes, egyáltalán nem sportos nőt, hogy mennyire élvezték a játékot. A végére csatakosan leizzadtak, kipirultak, szóval nagyon cukin nézett ki az egész banda. Elvileg holnap is megyünk, de általában mindig az első alkalom a legjobb, így még kicsit kételkedő vagyok. Ezután már nem álltam neki Zuzkázni, talán érthető okokból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése